BELÉPÉS, RENDELÉS
Hogyan tudok rendelni?
Rendelni tudsz a webshopon keresztül a termékek kiválasztásával, az adatok megadásával lépésről-lépésre végig követve a kitöltendő részeket. Telefonon vagy email-ben is leadhatod a rendelésed elérhetőségeinken.
Szükséges-e regisztrálnom?
A regisztráció nem kötelező, enélkül is vásárolhatsz webáruházunkban. Azonban a regisztráció számos előnnyel járhat: gyűjtheted a hűségpontokat, amit később beválthatsz, ezáltal csökkentheted az összeget. Hírlevél formájában mindig értesülhetsz akcióinkról, kedvezményeinkről, újdonságainkról.
Honnan tudom, hogy a rendszer fogadta a rendelésem?
A rendelésről minden esetben automatikus visszaigazoló email-t kapsz az általad megadott címre. Amennyiben ez nem érkezett meg (téves cím megadása, egyéb probléma miatt) érdeklődj elérhetőségeink valamelyikén
Hogyan tudom módosítani a rendelésem?
A rendelést legegyszerűbben a visszaigazoló email-re küldött válasz leveleddel tudod módosítani, itt kérheted plusz termék hozzáadását, termék törlését, mennyiség módosítását, fizetési, szállítási mód változtatását. Ezt megteheted természetesen telefonos elérhetőségünkön is.
Hogyan tudom törölni a rendelésem?
A rendelést a legegyszerűbben a visszaigazoló email-re küldött válasz leveleddel tudod töröltetni, a csomag feladása előtt. Ezt megteheted természetesen telefonos elérhetőségünkön is.
Milyen fizetési módot válasszak?
3 fizetési mód közül tudsz választani. Utánvétel (590 ft) Előre utalás (díjmentes) és azonnali bankkártyás fizetés a Barionon keresztül (díjmentes) Mindenképp a számodra legmegfelelőbb fizetési módot válaszd ki kérlek.